Jak zjistit klíčová slova

Cíl je už jasný dostat se na přední příčky ve vyhledávačích.

Ale na jaká hledaná slova? Prostě se musí zjistit co návštěvníci hledají.

Zjistit klíčová slova lze:

Z hlavy

Například pro tento web mě z hlavy napadají fráze:

Rozhodně tohle nejsou všechny, musíte přijít na spoustu dalších frází

Nástroje pro návrh klíčových slov

Google nabízí zdarma nástroj pro návrh klíčových slov pro svůj reklamní systém AdWords, tento nástroj můžete použít i pro SEO.

Seznam nabízí podobný nástroj pro svůj reklamní systém Sklik, tento nástroj je také zdarma, stačí se přihlásit přes svůj účet u Seznamu.

V těchto nástrojích stačí zadat nějaké klíčové slovo a nástroj vám nabídne další relevantní klíčová slova.

Pro začátek je dobrý video návod pro nástroj od Googlu (Marek Prokop).

Další způsob jak zjistit co se hledá je našeptávač Seznamu.

Našeptávač na Seznam.cz

Stačí jen psát a našeptávač vám hned nabízí to co se nejvíc hledá, dříve našeptávač ukazoval i průměrný počet hledání.

Počet hledaní na Seznamu lze zjistit ve statistice hledanosti.

Od konkurence

Nejlépe se to sleduje pokud má konkurence nějaké free počítadlo jako je Toplist.cz apod. samozřejmě musíte mít přístup do statistik bez hesla což už většina webů nemá.

Taky se dá web procházet většinou je hned dobře vidět na co konkurence optimalizuje (klíčová slova v: title, meta, h1, strong).

Reklama

Webhosting C4



Copyright (c) 2004 Tvorba Webu - Kontakt - mapa webu