Úvod do seo optimalizace

Na web chodí lidi různě, někdo napíše přímo adresu, jiný klikne na odkaz třeba v katalogu, nejvíc lidí se však na web dostává z vyhledávačů.

Aby jste získali nové návštěvníky z vyhledávačů je třeba stránky trochu upravit, hlavně nesmíte dělat stránky tak, aby byly pro vyhledávače nečitelné.

Před optimalizací si musíte nejprve ujasnit o jaké návštěvníky máte zájem a těmto návštěvníkům musíte něco nabídnout, ideálně to co zrovna hledají.

Z čeho se SEO skládá

Hodně zjednodušeně by se seo optimalizace dala rozdělit do třech kroků.

  1. Analýza klíčových slov.
  2. Vhodné rozmístění slov na stránce.
  3. Tvorba zpětných odkazů.

Obsah především

SEO je hlavně o kvalitním obsahu, nemůžete přeci jen vyšperkovat stránku několika klíčovýmí slovy a čekat zázraky.

Častý problém začátečníků je, že si chtějí udělat nějaký web, jenže zapomenou na obsah, nebo neví o čem psát takový web je kničemu návštěvník totiž vždy přichází pro nějaký obsah např. článek, obrázek, program...

S webem raději nezačínejte pokud nebude vědět o čem.

Závěr

Doufám, že jste tedy pochopili, že cílem seo není na web dostat co nejvíce návštěvníků, ale jen ty, kterým máte co nabídnout.

Zjednodušeně lze říci. SEO optimalizací získáte:

Pokud zatím váháte jestli se seo vyplatí věřte, že určitě ano jen pro příklad po třech měsících se mi podařilo u jednoho webu 10x zvýšit návštěvnost což je docela dost a překvapivě to nestálo až tolik práce.

Začátky optimalizace tohoto webu

Začátek v květnu už je vidět mírný nárůst, začátkem června se web přestěhoval na jinou doménu je tam vidět mírný pokles to se urovná až po dvou měsících v srpnu už jde o velký nárůst, který zatím nekončí.

statistika toplist.cz

Reklama

Webhosting C4



Copyright (c) 2004 Tvorba Webu - Kontakt - mapa webu